Tillbaka
Följ Stavdal AB

Göteborg   2018-03-15 /

Nöjd-Kund Index 2017

Vi har under vintern genomfört vår årliga kundundersökning och vi kan med glädje säga att det ser väldigt bra ut även 2017. Stavdal har ett NKI (Nöjd-Kund Index) på 81 och ett NPS (Net Promoter Score) på 60 vilket indikerar nöjda och lojala kunder.

Syftet med kundundersökningen är få en tydlig bild på vad våra kunder tycker om Stavdal. På så sätt kan vi identifiera förbättringsområden samt ta med oss sådant som våra kunder tycker att vi gör bra. Allt detta ger oss en ökad förståelse för hur Stavdal presterar kring de fyra ledorden; Personlig, Kompetens, Fräscha Maskiner och Handlingskraftig.

Stort tack till alla som deltog och bidrar till att göra Stavdal ännu bättre!

Kontakta oss

På stavdal.se använder vi cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du samtidigt att vi använder cookies på hemsidan. För mer information klicka här.